پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
معرفی خدمات و برنامه‌های معاونت پشتیبانی و فناوری پارک علم و فناوری خراسان

معرفی خدمات و برنامه‌های معاونت پشتیبانی و فناوری پارک علم و فناوری خراسان

- 1402/05/19

نشست معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان و هیئت همراه با مدیران واحدهای فناور و مستقر در مرکز رشد فناوری گناباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان، نشست معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان و هیئت همراه با مدیران واحدهای فناور و مستقر در مرکزرشد فناوری گناباد برگزار شد.

در ابتدای این بازدید حسین تقوی مدیر مرکز رشد فناوری گناباد به معرفی ظرفیت‌ها، هسته‌ها و واحدهای فناور پرداخت و در مورد مهمترین اقدامات انجام شده در مرکز رشد و روند نظارت و ارزیابی توضیحاتی ارائه کرد.

 در این نشست که با هدف معرفی حمایت‌ها و خدمات معاونت پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان برگزارشد، حسینعلی اخلاقی امیری گفت: رویکرد جدید پارک در حوزه خدمات آموزش، مشاوره و منتورینگ تغییر یافته و استفاده از خدمات ارائه شده به ارتقاء و افزایش بهره‌وری خدمات کارگزاران نیز منجر خواهد شد.

در این برنامه شرکت‌های فناور مستقر در مرکز با مجموع خدمات و حمایت‌های جدید پارک از شرکت‌های فناور آشنا شدند و تسهیل و تسریع در بهره‌مندی این شرکت‌ها از این نوع خدمات مورد گفتگو قرار گرفت.

لازم به ذکر است توسعه خدمات پشتیبانی فناوری برای تمامی شرکت های فناور به ویژه در مراکز رشد شهرستان و شبکه سازی زیست بوم نواوری از اهم برنامه های این معاونت در سفر به شهرستان‌هاست.

 در ادامه این بازدید از واحدهای فناور دنیای هوشمند آوا با حوزه فعالیت امکان هوشمندسازی، کنترل، مانیتورینگ و بهینه سازی مصرف در زمینه‌های خانگی، صنعتی، هتل‌داری، سازمانی و غیره - شرکت آزماکاوان تدبیر شرق با حوزه فعالیت طراحی و تولید تجهیزات پیشرفته قلبی - شرکت نانو آداک پارس طلایی با زمینه فعالیت تولید سرامیک‌ها و کود کشاورزی با استفاده از فناوری نانو و خدمات رسانی آزمایشگاهی در حوزه شیمی و بیوشیمی و R&D صنایع و واحدهای تولیدی و شرکت آینده سازان سیتا کودک با زمینه طراحی، توسعه، تولید، مونتاژ و بسته بندی انواع کالاهای سرگرمی، کمک آموزشی، کمک حرکتی و غیره بازدید بعمل آمد.

خاطرنشان می‌شود در این بازدید معاون پشتیبانی فناوری پارک علم وفناوری خراسان را سید ایمان شریعتی مدیر مرکز توسعه کسب و کار، ساناز حسینیان‌نژاد رئیس اداره توسعه بازار و پروژه‌ها و زهرا خسروی‌راد کارشناس آموزش و مشاوره پارک علم و فناوری خراسان همراهی می‌کردند.

دانلود پیوست خبر سمیه جوادی سمیه جوادی سید ایمان شریعتی سید ایمان شریعتی حسین تقوی حسین تقوی ساناز حسینیان نژاد ساناز حسینیان نژاد حسینعلی اخلاقی امیری حسینعلی اخلاقی امیری